Regulamin
Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki osób korzystających z usług firmy Green Street, zwanych dalej Klientami.
- 1. Ręczna myjnia samochodowa, pracownia detalingowa zwana dalej Green Street, świadczy usługi.
- 2. Green Street jest czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00, a w soboty 9:00-14:00.
- 4. Mycie samochodów w myjni odpowiada standardowi mycia w ręcznych myjniach samochodowych.
- 5. Usługę wykonuje się po rezerwacji telefonicznej pod numerem telefonu 692-669-662.
- 7. Każdorazowo przed rozpoczęciem mycia, Klient ma obowiązek zgłosić miejsca podatne na uszkodzenia, które mogą powstać przy myciu wysokim ciśnieniem takie jak świeżo lakierowane miejsca, ubytki lakieru, miejsca naprawiane. W przypadku gdy Klient nie zgłosi miejsc podatnych na uszkodzenia myjnia nie ponosi odpowiedzialności za powstałe straty.
- 8. W przypadku zauważenia przez pracownika lub zgłoszenia przez Klienta uszkodzeń, mogących się powiększyć w trakcie mycia lub wpłynąć w jakikolwiek sposób na stan pojazdu, pracownik myjni może odmówić wykonania usługi.
- 9. Klient pozostawiający samochód do umycia może pozostać na terenie myjni lub jeśli odbiór auta ma nastąpić w późniejszym terminie powinien pozostawić u pracownikowi myjni kluczyki do auta i udzielić wszelkich niezbędnych do uruchomienia pojazdu informacji aby umożliwić przestawienie auta na parking dla Klientów po wykonaniu usługi. Klient upoważnia tym samym personel myjni do poruszania się pojazdem na terenie myjni samochodowej oraz parkingu dla Klientów.
- 10. Część usług tj. mycie silnika oraz pranie tapicerki ze względu na specyfikę, złożoność, oraz podwyższoną możliwość wystąpienia uszkodzeń w pojeździe – wykonywane są na ryzyko Klienta.
- 11. Green Street nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe i gotówkę pozostawione w samochodzie.
- 12. Klient powinien poinformować pracownika myjni o nadmiernie rozgrzanych tarczach hamulcowych aby uniknąć ich odkształcenia podczas mycia.
- 13. Podczas czyszczenia wnętrz samochodów w których zainstalowane są foteliki dziecięce, foteliki zostają zdemontowane i pracownicy ponownie ich nie instalują.
- 14. Po wykonanej usłudze Klient zobowiązany jest do oględzin pojazdu i zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń co do stanu auta, pracownikowi lub jego przełożonym.
- 15. Po wyjeździe z terenu Green Street nie uwzględnia się reklamacji.
- 16. Zlecenie pracownikowi myjni wykonania dowolnej usługi, wchodzącej w zakres usług myjni, jest równoznaczne z akceptacją ceny tej usługi (zgodnie z obowiązującym cennikiem) oraz akceptacją wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.
- 17. Pełny zakres usług myjni oraz obowiązujące ceny tych usług wyszczególnione są w Cenniku.
- 18. Płatność za usługę zakupioną w myjni następuje:
- a) na paragon – bezpośrednio po jej wykonaniu, u pracownika myjni, w gotówce.
- b) na fakturę gotówkową – po wcześniejszym zgłoszeniu pracownikowi myjni, w gotówce.
- Faktury gotówkowe wystawiane są w miarę możliwości po wykonaniu usługi lub na dzień następny. Faktury na życzenie Klienta może być również dostarczadrogą mailową lub w inny uzgodniony sposób.
- c) możliwe jest mycie pojazdów w formie bezgotówkowej w rozliczeniu comiesięcznym dla firm lub osób fizycznych które zawarły takie umowy z myjnią.
- 19. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.08.2020 r.
Ogólne warunki gwarancyjne na powłoki ochronne
- 1. Termin ochrony lakieru przez powłokę jest terminem umownym i może ulec znacznemu skróceniu gdy
- a. Samóchod zostanie umyty pierwszy raz po nałożeniu powłoki na karoserię przed upływem 14 dni od daty odbioru pojazdu!!!
- b. Samochód będzie myty nieodpowiednimi środkami oraz w nieodpowiedni sposób po za myjnią Green Street. Nieodpowiednia chemia może doprowadzić do zniszczenia powłoki. Kategorycznie zabrania się mycia pojazdu na myjniach automatycznych. Mycie na myjniach bezdotykowych nie są wskazane, ze względu na brak informacji jaka jest w nich stosowana chemia czyszcząca.
- 2. Każdy Klient po zabiegu nałożenia powłoki ceramicznej otrzymuje pierwsze mycie (po 14 dniach) gratis.
- 3. Trwałość powłoki jest ściśle uzależniona od sposobu jej pielęgnowania, dla tego zaleca się, aby utrzymać długotrwały i maksymalny efekt pielęgnować samochód w Green Street.
BARDZO WAŻNE JEST ABY POINFORMOWAĆ PERSONEL MYJNI, IŻ NA AUCIE ZNAJDUJE SIĘ POWŁOKA CERAMICZNA!!!
Ogólne warunki gwarancyjne na folie ochronne PPF
- 1. Każdy samochód z przebiegiem powyżej 500km jest uważany za samochód używany, czyt. nie jest nowy.
- 2. W związku z powyższym powtałe w skutek eksploatacji uszkodzenia lakieru, tj. rysy, odpryski i tym podobne uszkodzenia mogą wpłynąć na estetykę wykonania usługi. Klient decydując się na usługę akceptuje niedoskonałoci wynikające z wyjsciowego stanu pojazdu. Gwarancja nie obejmuje miejsc, w których lakier jest uszkodzony.
- 3. Klient po odebraniu samochodu zobowiązany jest do przyjazdu do siedziby Green street po 48 godzinach od wydania pojazdu na przegląd kontrolny folii i jej instalacji. W przypadku nie dotrzymania tego terminu gwarancja traci ważnosć. Jesli podczas przeglądu Klient nie zgłosi nieprawidłowoci, uważa się, że instalacja wykonana jest zgodnie ze standardami. Ew. niedoskonałosci powstałe po tym czasie nie będą podstawą do wymiany folii. Gwarancja obejmuje szczególnie intalację folii w zakresie dolegania do lakieru na wszystkich zabezpieczonych płaszczyznach i krawędziach.
- 4. Po 14 dniach od odebrania Klient samochodu zobowiązany jest do przyjazdu do siedziby Green street po 48 godzinach od wydania pojazdu na przegląd kontrolny folii i jej instalacji. W przypadku nie dotrzymania tego terminu gwarancja traci ważnosć.